tisdag 3 september 2013

ÄR ALLTING MITT FEL?

Om du bara gav mig chans att förklara
Om du bara ville kunna förstå
Jag vill gärna få en chans att försvara
Varför jag var tvungen en dag att gå
Nog för att jag kanske drack för mycket
Nog för att jag kanske spelade bort din lön
Kanske allt jag gjorde var ej så lyckat
Kanske var jag inte svar på din bön

Men är allting mitt fel?
Bara mitt fel?
Nog tar jag min del
Men allting kan ej bara vara mitt fel

Kommer du ihåg de tidiga åren
Kommer du ihåg hur vi kände då
Innan vi två gick helt vilse i snåren
Innan jag förstod att jag måste gå
Tror du inte att jag också kan sakna
Allting som vi faktiskt hade tillsammans
Tiderna som aldrig kommer tillbaka
Nästan som dom aldrig någonsin fanns

Säg är allting mitt fel...

Nej nej
Jag kan bara ärligt svara för min del
Nej nej
För allting kan ej bara vara mitt fel