onsdag 20 mars 2013

OM JAG BARA FICK EN DAG

Jag har hållit mig nära
Väntat på min chans
Mer än nån kan begära
Har jag visat sans
Men varje gång som det öppnat sig
En chans att nå till dig
Har du sett nån annan
Som du tagit an


Men om jag bara fick en dag
Vara nära dig ett litet tag
Kunna visa det som är mitt rätta jag
För jag tror vi är menade 
Bara du och jag förenade
Att leva för varann i evighet
Och om jag bara fick en dag att visa dig det

Då är jag redo att
Stå vid din sida
Vara din tröst
Vara din sommar
Vinter vår och höst

Säg mig vad jag ska göra
För att du ska se
Hur ska jag dig beröra
Hur ska jag få ge
Men jag är redo för varje prov
Jag vet mina behov
Och när det blir allvar
Ska jag ge dig svar

För om jag bara fick en dag...

Då är jag redo att ge dig allt

Ja om jag bara fick en dag...