fredag 8 mars 2013

JAG VILL HA DIG TILLBAKA NU

Jag som sökte min frihet
Göra allting jag vill
Bar på drömmar om livet
Kände att jag stod still
Kände mig så begränsad
Jag med min ambition
Kände mig så besvärad
Jag behövde min zon
Inte kunde jag väntat mig att det
Skulle kännas så övergivet
Nu när jag kan ta för mig tänker jag
Bara på hur allt nu har blivit

Jag vill ha dig tillbaka nu
Saknar dig så
Jag ser vad jag försakat nu
Saknar dig så
Jag har känt en sån tomhet
I mitt liv efter dig
Jag vill ha dig tillbaka nu

Jag såg bara mitt eget
Allt som jag kunde få
Trodde att jag tog steget
Till en högre nivå
Saker som jag förstorat
Hindrat mig att bli fri
Nu känns allting förlorat
Nu känns allting förbi
Inte kunde jag föreställa mig
Allt jag jagat var illusioner
Nu har jag förstått jag kan längre ej
Söka mig såna abstraktioner

Jag vill ha dig tillbaka nu...